tlhIngan-Hol Archive: Thu Nov 24 14:34:04 2011

Re: [Tlhingan-hol] Klingon Monopoly teaser

Qov ([email protected])

wa'Hu' QujwIj vIHev. wej vIpoSmoHta'. DaHjaj jIghIQchoHmo' poH vIHutlh 'ej vInuDchu' vIneH.

DaHjaj wa'leS je ghaytan jangbe' 'amerI'qa' SepjIjQa'nganpu'. yupma' lulop. tlhoy SoptaH, Football lubejtaH, ghIq QongchoH.

- Qov 'utlh