tlhIngan-Hol Archive: Fri Nov 04 00:15:37 2011

[Tlhingan-hol] nuq bop bom: 'ay' SochmaH wej: <may' pugh>

Qov ([email protected])

Content warning: Gore, disembowelment, partial nudity (yes, I feel really
stupid putting a nudity warning on text, especially as you can't actually
see blood *or* boobs on your screen).<br><br>
We ended last time with ghutar urgently summoning vajar, who arrived to
find ghutar on his knees puking.<br><br>
may' pugh<br><br>
mIch wejDaq, ravDaq tortaH je 'ungya. ghu' chovchoHDI' vay', yaS wa'DIch
luHIvlI' gharghmey tIn 'e' HarlaH. SuvmeH ghopDu' lo'law'. 'ach gharghmey
bIHbe'. yaS wa'DIch luHDu' bIH. Suvbe'. pumbe'meH 'uch 'a chorDaj
pe'qu'lu'mo' yapbe' ghopDu'. chorvo' HuStaH luHDu' 'ej nIjtaH 'Iw law'.
chob'a'Daq yaS wa'DIch He cha' 'Iw. ravDaq chejHey ghov HoD. lubejtaHvIS
DejlI' 'ungya. DopDaq pumchoH. Qutlh 'e' nID ghutar 'a ba'taHmeH HoS
Hutlhchu' 'ungya. ravDaq QotchoH. jatlhmeH nuj poSmoH 'ungya 'ach pagh
tlhuD. luH yIr 'e' lunIDtaH ghopDu'Daj.[17]<br><br>
ghutarvaD jatlh HoD ?chob'a' yIwovmoH ghIq meH yIghoS. Hota'ro' yIQorgh.?
may' pugh SIQnIS SuvwI' 'ach QIDqu'DI' chor 'uplaHbej 'e' chIDqang HoD.
Sechmey Sam ghutar ghIq tlheD. QIH chovchoH HoD. chor neH HIvta' jagh
'ach ghIHqu'moHta'. chor DuQpu'DI' DuDlaw'pu' jagh. 'Iw chIlpu'bogh
chovqangbe' HoD. QIHvam vorlaHbe' Hoqra'. QIHvam vorlaH Qel 'e' Hon
vajar, 'ach bejtaHmo' 'ungya jottaH vajar 'ej jatlh ?yIleS. Hoch jagh
DIHoHta'. qaboQ.? reghchu'be'meH 'ungya Qel Hoqra' lo'.
reghbe'choHchu'be' 'ach qaqbej. jup luH 'ay'Du' buvchoH.[5] Qaw'lu'chu',
pagh naQlaw', pagh chaq vorlaH. 'up Qu'. 'oy'taH ghop, volchaH je 'ach
SabtaHmo' Hoqra' HoS, vor'eghmeH natlh neHbe'. <br><br>
chegh ghutar. Say'moHmeH luch law', Hoqra' HujwI', Sevmey je qem. pagh
jatlh 'a SIbI' quy'IpDaj teq. paw je Hota'ro'. yIvbeH Hutlh. yIttaHvIS
tlhov. choQ charDaq ba'choH 'ej tuS. HoDvaD jatlh. ?rIQbe'mo' ghopDu'wIj
tupoQ.? vorchuqchoHmeH mu'mey, Hoqra', che'ron QelHom mIwmey tIQ je lo'
tlhInganpu'. 'ungya 'ay'Du' Say'moH. 'reghbogh 'aDDu' bot. luH 'ay'mey
puS woD 'a tuj muvwI' lulo'taHvIS luH HochHom lulaghHa'law' 'ej chor
SoQmoH. qaStaHvIS wej tup taH may' naQ 'ach qaStaHvIS wej rep 'ungya
vormeH vum tlhInganpu'. ravDaq QongchoH 'ungya. luvIHvIpmoHmo' ravDaq
ratlh.<br><br>
jajvetlh Heghbe' 'ungya.<br>
---<br>
SKI: vajar, Hota'ro' and ghutar conduct battlefield surgery in a
partially illuminated corridor.<br>
----<br>
[5] This came up this week. I don't think I'm going to end up being
correct changing the plural of a word depending on whether it denotes a
body part or not, but I'm so fond of it I'm going to cling to the
practice until it's beaten out of me. Also this sentence made me laugh on
every proofing pass. It started just as {jup luH buv} which was
funnier.<br>
[17] What does it say about me that I had no problems disembowelling one
of my characters in his sleep, but it hurt me to abuse these stupid
grammar rule?</body>