tlhIngan-Hol Archive: Sun Jan 02 12:04:47 2011

Re: van mu'mey puS je

Ruben Molina ([email protected])

On Fri, Dec 31, 2010 at 6:33 PM, Felix Malmenbeck <[email protected]> wrote:
> QInvam boyajlaH 'e' vItul. ÂjIDoy'qu' :P
<I hope you are able to understand this message. I am so tired>
tlhoS jIyaj.

>> jup batlh qavan.
> yIyep! wot 'oHbe' ÂbatlhÂ'e' ;)
<Be careful! {batlh} is not a verb>
bIlugh. Felix qatlho' :)

>> naDev jIyajbejbe'. <they all need to be captured>, qar'a'
> Huj mu'tlheghwIj. ÂÂGotta catch'em all! vImugh 'e' vIHechpu'.
<My sentence is strange. I intended to translate it as ÂGotta catch'em all!Â.>
wejpuH :)

> jonwI' ghojwI' jIH. ÂÂPokÃmon Trading Card Game ghom wIchenmoH luneHpu' jIH latlh jonwI' ghojwI'pu' je. ÂjIqID, jIjatlh, ÂmaHvaD jonwI'pu' po' wIpong. Â"Skilled Engimeers"vaD "Skilled capturers"vaD je pongvam lupong tlhInganpu'.Â
Qatlh. <I am an engineering student. Other (engineering) students and
I wanted to collect ÂPokÃmon Trading Card GameÂ. I said as a joke: ÂWe
call them skilled engineers. Klingons call them "Skilled Engimeers"
(sic) and "Skilled capturers".Â> qar'a'.

> ÂPokÃmon bopbogh tlhIngan Hol mu'qIDmey'e' DatIvchugh,
> ghaytan jonwI' ghojwI' SoH ;)
<If you enjoy Klingon wordplays about ÂPokÃmonÂ, you are probably an
engineering student> qar'a'
qID viSambe' :P|

>>> mu'meylIj qolqoS DellaH tlhIngan Hol neH. ;)
>> <I'm just able to describe the essence of your words in Klingon>
> tlhoS bIlugh. ÂwotwIj yInuDqa'!
<I'm can describe the essence of your words just in Klingon> qar'a'

>> maj. DaHjaj mu' chu' vIghoj.
> majQa'! ÂtaHvIS DIS chu' maghojtaHjaj.
mu'ghom paq ngo'pu'.
DaH <Klingonska Akademien>vo' mu'ghom chu' viSuq :)

ruben

Back to archive top level