tlhIngan-Hol Archive: Wed Aug 13 23:20:39 2008

atlantean

Lieven Litaer ([email protected]) [KLI Member] [Hol ghojwI']

ghItlh:
> Tigmil ... Nokes tagig Pasilos "Gilekim Tabmil Meshag" mohin mohedeshimik.
> Nartaktem kwiyim gim pagen.  Po badeg esgimot.

With all due respect to your language skills, I like to remmeber you this is a tlhIngan Hol (i.e. Klingon Language) discussion group.

naDev tlhIngan Hol wIlo' qoj tlhIngan Hol wIbuS. latlh Hol yIlo'Qo'.

Quvar 'utlh.