tlhIngan-Hol Archive: Tue Mar 21 13:05:00 2006

Re: On a more humerous note (some may not think of this as funn

Shane MiQogh ([email protected])

Perhaps, but i thought the sooner the better. Kinda like a fun thing to take everyone's mind off all the seriousness...
Lieven Litaer <[email protected]> wrote:  jatmeH Hol bop QInwIj:

mu'mey chu' Da'oghpa', mumey'e' wISovbogh tIghoj.
tlhIngan Hol DajatlhlaHchu'DI' vaj chaq latlh mu' DapoQ.
ngugh tI'ogh.

Quvar.

SKI: I suggest that you first learn the words we have before inventing or
"nedding" others.

--
Bis zu 70% Ihrer Onlinekosten sparen: GMX SmartSurfer!
Kostenlos downloaden: http://www.gmx.net/de/go/smartsurfer