tlhIngan-Hol Archive: Fri Mar 03 14:28:58 2006

Re: Tattoos

ja' vo'an:

> I'm thinking about getting a tattoo...something honorable...

quv 'angbe' permey mu'mey joq.  bIquvmeH bIvangqu'nIS.  vaj quv
mu'mey 'e' yIbuSQo'.  'IH per 'e' yIbuS.

> batlhwIjvaD yInwIj
> My life for my honor

mu'tlheghHomqoqvamDaq qaS nuq?  wot Hutlh.  vang pagh.  qetlh.  Dal.

> Now, I've always thought that (batlh) was the only honor, but then
> I remembered (quv), and want to hear your guys opinions on this
> subject.

In light of Okrand's explanation of the two words, I think {quvwIj}
is absolutely preferable.  I doubt that {batlhwIj} makes much sense.

> ...Could I
> just have (batlhwIj yInwIj) as My life _is_ my honor?

wot Danopqa'pu'.  <quvwIj 'oH yInwIj'e'> vIlajqang.  chaq nIv <yInwIj
'oH quvwIj'e'>.

-- ghunchu'wI'

Back to archive top level