tlhIngan-Hol Archive: Fri Jul 07 17:25:38 2006

Re: tlhIngan Hol jatlhwI' Qup law' law' *France*-ngan Hol jatlhwI' Qup law' puS

QeS 'utlh ([email protected])

ghItlhpu' lay'tel SIvten, ja':
>wa' DaqDaq law' tlhIngan Hol jatlhwI' Qup.  DaqvetlhDaq puS
>*France*-ngan Hol jatlhwI' Qup.

chaq Soj mu'tlheghlIjDaq {law' law'} bIjatlhbe'nIS; chaq qaq {law'law'
law'}. {{;) ghItlh Hoch DalaDpu''a'? tlhIngan Hol lulo'laH 'e' luja'nIS neH
ghojwI'pu'vetlh; tlhIngan Hol lulo'laH 'e' lutobnISbe'qu'. ghaytan qID neH
wej ghojwI'pu'vetlh - latlh ghojwI'pu' je. yIlaDqa':
Perhaps {law'law' law'} would be better in your subject line than {law'
law'}. {{;) Did you read down to the part where it stated that the students
only needed to *claim* proficiency in the language, not prove it? I suspect
the three students concerned - and probably others - were probably joking.
See also:

"Two surveys were excluded on the grounds that each respondent claimed to
speak all the 18 languages listed."

jeS wejmaH vagh ghojwI' neH; ngoDvetlh potlh qelnISlu'. qID 'ar? rambe'
qIDwI' mI' 'e' vIHar. tlhIngan Hol jatlhchu'wI'pu' mI' 'oSchu'
HaDpu'ghachvam 'e' vIHon.
This is important when one realises only 35 students were considered as a
target group. I doubt that this study accurately represented the number of
proficient Klingon speakers, and I suspect that there are more than two
jokers in this particular pack.

QeS 'utlh
tlhIngan Hol yejHaD pabpo' / Grammarian of the Klingon Language Institute

not nItoj Hemey ngo' juppu' ngo' je
     - Ubykh Hol vIttlhegh

Be the one of the first to try the NEW Windows Live Mail.
http://ideas.live.com/programPage.aspx?versionId=5d21c51a-b161-4314-9b0e-4911fb2b2e6d

Back to archive top level