tlhIngan-Hol Archive: Wed Apr 20 09:52:29 2005

Re: Dallas

bob mcfaddin ([email protected])

bIjachta' 'e' mujangmoH.
DallasDaq vISumtaH.
naDev 'oH juHwIj.
DallasDaq jIvumtaH.
*Texas Instruments*vaD *microchips* vIchenmoH.

I am responding to your hail.
I am near Dallas.
My home is here.
I work in Dallas.
I make microchips for Texas Instruments.

DloraH <[email protected]> wrote:
DallasDaq jIHtaH.
wa'Hu' jIpaw.
chaq qaStaHvIS cha' Hogh jISaH, chaq qaStaHvIS vagh Hogh jISaH.
Sovchu'be' pInwI'.
SaH je 'Iv?
chaq maqIH/ghom.
Dallas DaDabchugh, HIrI'.
(jIpupmeH, Lockheed laSvarghDaq 'oH yaHwIj ru''e'.)

I am in Dallas.
I arrived yesturday.
I might be here two weeks, maybe five weeks. My supervisor doesn't know for
sure.
Who else is here?
Perhaps we could meet.
If you are in Dallas, contact me.
(To be more precise, I am over at the Lockheed plant.)

DloraH

jajvam lururbogh jajmey'e' lutu'lu' muja'ta' SoSoywI'

juDmoS