tlhIngan-Hol Archive: Sun Jul 25 23:12:55 2004

Re: tera'Daq yIn'a' 'ej pIv'a' tlhIngan Hol?

Philip Newton ([email protected]) [KLI Member] [Hol ghojwI']

On Mon, 26 Jul 2004 06:57:30 +1000, QeS lagh <[email protected]> wrote:
> mu'mey chu' nobbe' *Germanic* *Romance* je Holmey neH. DIvI' HolvaD mu'mey
> chu' noblaw' HochHom Holmey.
> Not just Germanic and Romance. It sometimes seems like almost every language
> has given a word to English.

jatlhpu' James Nicoll:

 The problem with defending the purity of the English language is that
English is about as pure as a cribhouse whore. We don't just borrow
words; on occasion, English has pursued other languages down alleyways
to beat them unconscious and riffle their pockets for new vocabulary.
( mung QIn laDmeH,
http://groups.google.com/groups?selm=1990May15.155309.8892%40watdragon.waterloo.edu
http://xrl.us/civa joq yIHotlh.)

jImugh 'e' vInID:

nIt DIvI' Hol 'e' lumaq vay' 'ej DIvI' Hol luHub luneH. 'ach Qatlh
Qu'vam, nItbe'chu'mo' DIvI' Hol 'ej ngaghwI' rurmo'. mu'mey DIngIpbe'
neH; rut 'ochHomDaq latlh Hol lu'tlha'ta' DIvI' Hol lumoQtaHvIS
luvulmoHmeH 'ej SutchajDaq mu'tay' chu' nejmeH.

jIQaghchugh HIlughmoH.
--
Philip Newton <[email protected]>
HovpoH 2476.71