tlhIngan-Hol Archive: Wed Jul 14 09:34:29 2004

WOT

DaHjaj HolQeD 4:2 vIHev.  nav wa'maH loSDaq qonwI'pu' pongmey vIlaD.  lut
mung Hol vIlo'taHvIS lutmey vIlaD vIneH.  chaq neH je latlhpu'.  lutmey pongmey
ghojatlh!  paqDaq mung lut tlhej'a' lut mugh?
I just received HolQeD 4:2.  On page 14 I see the names of the authors who
are to be included in the upcoming volume "Worlds of Translation".  What are the
titles of the original stories?  I would like to read the originals
beforehand.  Will the original stories accompany the translations?

lay'tel SIvten

Back to archive top level