tlhIngan-Hol Archive: Mon Apr 19 17:14:28 2004

Re: where are you ? where am I ?

Captain Krankor ([email protected]) [KLI Member]

> The list is moving verrrrrrryyyyyyyyy slowly of late. Actually, it's moving
> more slowly than I remember seeing for a good few years now. Maybe
> everybody's happy with where they are with their Klingon (A Good Thing), so
> don't want to discuss anything at the moment (A Bad Thing). Where are the
> questions? :)
>
> 'ach Qanqor narghqa'ghachmo' jIbel. tetlh lonbe'mo' QaQ ghu'. tetlhDaq
> jabbI'IDmey ngeHtaHvIS Qanqor, tetlh muvwI' yejHaD muvwI' je jIHbe'. qavan,
> HoDma' quv!

choquvmoH, QeS lagh.  QIn vIlabDI', ghom vImuvqa'chu' 'e' vIHechpu'be', 'ach
jabbI'IDlIjmo' (neH) 'e' vIwaHqangchoH.  bIlughchugh 'ej tlhoyHa' chuSchugh
ghom vaj jIjeStaH.

            --Qanqor

Back to archive top level