tlhIngan-Hol Archive: Tue Jul 15 17:02:25 2003

Sponsoring a jatlhwI'

This is peHruS.  I am working in Indianapolis right now and could drive to Philadelphia for the five days.  I can afford the $35 each for me and my companion.  I cannot afford sleeping space.  I would attend if only someone would let me sleep on a mat indoors.  I will not be at the banquet.

peHruS jIH.  DaH Indianapolis vengDaq jIvum.  Philadelphia vIghoSmeH Duj vIraQlaH 'ej pa' vagh jajmey vInatlhrup.  jIHvaD qochwI'vaD je 35 DeQ vIDIllaH.  'ach QongmeH Daq vIDIllaHbe'.  qach qoD ravDaq muQongqangmoHchugh, vaj jIjeS.  'uQ'a' vIjeSqangbe'bej.

peHruS

Back to archive top level