tlhIngan-Hol Archive: Mon Sep 16 17:08:16 2002

RE: "Words, words, words"

> Unfortunately undersigned does not have the Klingon version of
> Hamlet, though I would be extraordinarily pleased if someone could
> supply to me the Klingon translation of the "What are you reading
> my lord. Words, words, words" passage. If someone knows which
> passage I mean, that is.

Act II, Scene II  (page 58/59 in paperback version)

pol: [pegh'egh] nuqjatlh jay'? puqbe'wI' buStaH qar'a'? 'a
mughovbe'pu'. verengan jIH 'e' noHHa'. loj, lojqu' yabDaj. 'a
jIQuptaHvIS je jIH, reH muSHa'qu'bogh tIqwIjmo' jIbechbej ---
ghaH vIrurba'pu'. vIjatlhqa'. nuq DalaD, joHwI'?

Ham: mu', mu', mu'.

pol: nuq luqel, joHwI'?

Ham: vangmeH qel 'Iv?

pol: 'ach De''e' luqelbogh mu' 'oH nuq'e', joHwI'?

DloraH, BG

Back to archive top level