tlhIngan-Hol Archive: Thu Feb 07 13:32:48 2002

Paramount yuQ (was Re: KLBC Re: peD)

ja' peHruS:
>...Actually, I really like that Klingon measurements differ from those
>here on Earth.  I am an American; but I think that not everything has to be
>just like it is in English, even though Star Trek originated in Planet
>Paramount.

qarbe'.  Qatlh qun:  tera' DIS 1964 Hov leng lIngchoH Desilu.  neHlaw' CBS,
'ach lajHa' ('ej <loghDaq chIllu'> 'ogh).  1965 NBC-vaD lut nob Desilu.
loQ par NBC 'ach latlh lut poQ.  1966 Hov leng lutghom lajchu' NBC.  HaSta
lutmey bej nuv law'.

tera' DIS 1967 tay'choH Desilu Paramount je.  Parmount pong pol Dol chu'.
'ach Desilu yuQDaq taghbej Hov leng.

-- ghunchu'wI' 'utlh

Back to archive top level