tlhIngan-Hol Archive: Thu Apr 18 12:52:52 2002

Re: Alphabet/ new(old) klingon

This is a reminder to people:

This mailing list is only for messages that either use the Klingon language or
discuss the Klingon language. This thread has drifted way off topic. If you
wish to reply to this, or any other off-topic message, please reply to the
individual and not to the list.

DIvI' Hol jatlhlaHbebogh nuvpu'vaD jImugh:

cha' Qu' ghaj QIn tetlhvam. tlhIngan Hol lo'nIS QInlIj qoj tlhIngan Hol qelnIS
QInlIj. DIvI Hol lo'chugh QInlIj 'ej latlh qelchugh QInlIj, QIn tetlhvam
yIlo'Qo'.

Will