tlhIngan-Hol Archive: Fri Sep 18 08:34:43 1998

Re: qaghqoq vIbotchoH

On Thu, 17 Sep 1998 20:44:08 -0700 (PDT) Alan Anderson
<[email protected]> wrote:

> jang charghwI':
> >meqlIj vIyaj. meqvammo' QInmeyvam vIqIl 'ach mIwvam vIruQ.
> >*KLBC* ghajchugh 'ej paghvo' lablu' roD vIlaD, 'ach latlhvo'
> >lablu' 'ej *KLBC* ghaj vIQaw'.
>
> <-chugh> law' Hutlhlaw' mu'tlhegh Qav.

<law'> law' law' cha' law' puS.  {{:)>

> motlhchoHlaw'lI' Qaghvam.
> maDughbe'chugh vaj mamISmoH.

jIQochbe'. nom vIjang 'ej jIQubchu'be'. qaS.

> >charghwI', pab 'utlh
> >
> >(I think ALL the former BGs should carry the rank {pab 'utlh}.
>
> At the moment, that seems to me a teeny bit pretentious.  I'm sure
> I'll get over that feeling eventually, though. :)

It's the first time that I've ever had any sense of
identification with a rank. Krankor chose Captain and was
perfectly at home with it. I didn't like any sense of rank, and
then didn't feel altogether comfortable with any lack of rank
and then this explanation arose and since then I have quite
comfortably become charghwI' 'utlh.

> -- ghunchu'wI'

charghwI' 'utlh

Back to archive top level