tlhIngan-Hol Archive: Fri Oct 16 04:36:51 1998

mu'ghom Dabogh De'

SoHvaD vay' vIghaj, 'e' vIHar. mu'ghom Dabogh De' vIghunpu'. *tlhIngan mu'
vu'wI' nIv* 'oH pongDaj'e'.
*Windows95*vaD *WindowsNT*vaD *Java VirtualMachine*vaD je vIghun. *KGT*
mu'mey *TKD* mu'mey latlh mu'mey 'op je vIchelpu'. mu'meyvam choHlaH vay',
'ej mu'mey chu' chellaH vay'. chu'mo' De', Qaghmey 'op ghaj, 'ach De'vam
lo'chugh nuv law', vaj Qaghmey Samlu'. Qaghmeyvam vIlughmoHlaH.
*http://www.fhs-hagenberg.ac.at/students/96104033/index.htm*Daq Samlu'.
yISuq 'ej yIlo'!

I was talking about my klingon dictionary program. One [i think charghwI'
'utlh] requested a program that displays optional comments/examples along
with the ranslations / interpretations: Here you are.
I want to bring to your attention, that this is a new program and may
contain some bugs but time and hard work will bring better versions...

Qapla'
Thomas

Back to archive top level