tlhIngan-Hol Archive: Wed May 27 14:00:05 1998

nay' mIw

loSpev Suq vutwI'. wa' tlho'ren muq tIr. tIr yIQmoH vutwI'.
balDaq tIr yIQ lan ghaH, 'ej bal yoymoH.  tIr pumbe'meH, bal qat,
*mesh* lo'taHvIS.  Hoch jaj tIr yIQqa'moH.

qaSpu'DI' jaj puS, tunchoH tIr 'ej tIrvo' nargh porqoq mach. balvo'
tunchoHpu'bogh tIr lel vutwI' 'ej 'unDaq tapchu'.  tIrDaq qut na'(*salt*)
chel.

*flaxseed* naHlet Suq vutwI'. wa'maH cha' vatlhvI' tlho'ren muq naHlet.
bIQDaq naHlet lan ghaH.  qaStaHvIS wa' jaj bIQDaq naHlet tu'lu'.  bIQvo'
naHlet lel vutwI' 'ej tapchu'.  'unDaq tIr naHlet je' taplu'ta'bogh DuDchu'.

Soj DuDlu'ta'bogh lo'taHvIS, chabmey lang chenmoH vutwI'.  cha'maH vatlhvI'
'uj juch chab.  bochqu'DI' juHHov, HurDaq chab lan.  chab tujmoH Hov.
QaDchoHpu'DI' chab 'ej SubchoHpu'DI', 'IbDaq bIH lan vutwI'.  DaH chab
SoplaH vay'.

I've always been fascinated by the idea of a cuisine that doesn't involve
the use of heat, as Klingon food seems to be.  I found this recipe in the
current issue of "Vegetarian Times", so it is probably edible (although I
haven't tried it).

I like to put the Klingon recipes I write into the 3-rd person demonstrative,
instead of the imperative that we use in our cookbooks.  My reasoning is
that Klingons don't like to be told what to do, especially by a book, so
it's best to just describe the procedure they can follow if they want to.

-- ter'eS

http://www.geocities.com/Area51/Corridor/2711

Back to archive top level