tlhIngan-Hol Archive: Fri Jul 03 10:20:50 1998

Re: Brief Music Theory Lesson

---Qermaq  wrote:

> and an Octave. BUT it is also the name of the > scientific
phenomenon of
> doubling the frequency of a pitch. ex. A=220 Hz, > 220*2=440 Hz, or
the A an
> Octave up.

pa' potlhwI' tu'lu'.  QoQ wIDelmeH Deghmey DIwIv 'ach wanI'meyna'
DIDel.  Qo'noSDaq tera'Daq loghDaq je QoQ luDellaH yu'eghmey.
napHa'ghach vIQoylaHbe' jIH 'ach QeD'e' vIvuv.  mI'QeD rur QoQ. Hol
tIgh je juSchu'.  QoQ DelmeH potlhbe' tlhIngan yajmeH mIw.  yu'eghmey
DIDellaH neH. QoQ yajbe'chu' Hoqra', 'ach yu'eghmey qonlaH 'ej
muchlaH.  QoQvetlh luDellaH je mu'mey luyajbe'taHvIS.  mu'meyvetlh'e'
nejlaw' QoQ luparHa'bogh jatlhwI'pu'ma'. vIyajlaw'.

SKI: Music transcends language and culture. A tricorder can record and
reproduce music without understanding it. Our music enthusiasts are
looking for the way to describe Klingon music in words, independent of
the way Klingons understand it.