tlhIngan-Hol Archive: Wed Jan 07 00:40:56 1998

Re: jItlhIj

At 16:03 98-01-06 -0800, qoror wrote:

}jItlhIjnIS.
}DaH cha'logh (ghaytan latlh poHmey) QInmeyvaD jIjangtaHvIS qaS qajunpaQ.
}jIjangDI' ghu' vIqelchu'pu'be'.
}pIj {jItlhIj} jatlhlu'DI' jatlh latlh {bItlhIjnISbe'}.
}tlhIngan Hol mu' 'oHbe'law' {tlhIj}.
}'ach {bItlhIjnISbe'} pejatlhQo'.
}jItuH.

cholughHa'DI' loQ chonuQ, 'ach Qagh Datu' 'e' DaHarchugh, yIja'.
bIlughbe'chugh bIghoj SoH 'ej bIlughchugh jIghoj jIH.

Better to point out something that looks wrong to you and be wrong than to
try to integrate something that is wrong into your understanding of Klingon.
I recommend you go on telling me when you think I'm wrong.

Qov     [email protected]
Beginners' Grammarian

Back to archive top level