tlhIngan-Hol Archive: Sun Apr 26 15:08:45 1998

Re: Verb prepositional concepts

From: William H. Martin <[email protected]>
>In a past peHruS-centric storm of messages, SuStel
>awoke me to my participation in this emotionally sick
>phenominon, but this time, I see that he, too, has been sucked
>into it. I suspect he will feel some relief to hear someone
>other than himself be the one to plead: "Please just stop it."

jIQochbe'chu'.  bIlugh: jImoghchoHpu' 'e' vIchaw'be'nIS.  peHruS,
qatIchpu'chugh qoj qamawpu'chugh, qatlhIj.  latlhpu', batlhHa' jIghoHtaHmo'
jIquvHa''eghmoH.  SIbI' QaghwIj vIlughnISmoH.  batlhwIj vISuqqa'meH SIbI'
quvwI' vIDaqa'.

peHruS, bIlughbe' 'e' vIHarchu', 'ach qatIch net chaw'be'.  maghoHtaHvIS
batlhlIj nIv law' batlhwIj nIv puS.

qaStaHvIS wej jar jIvumlaHbe'taH, vaj ngeD vImoghlu'meH Qu'.  mu'meywIj
vIbejchu'taH.

(SuStel also apologizes.)

SuStel
Stardate 98318.5