tlhIngan-Hol Archive: Fri Apr 03 15:48:28 1998

Re: wej jIHegh

 -=> Quoting ghunchu'wI' to Lisa Stapp <=-

 gh> ja' Lisa Stapp:
 >ropyaHDaq Daj mIwmey.
 >[...]
 >tlhIchqoq'e' mutlhuHmoH.

 gh> Huj mIwvam.

    teH.  Hujqu' latlh mIw.

    lojDI' tlhIchqoq QongDaqwIjDaq muyoymoH tagh chamwI'.
    Dub naQ qIptaH. 'e' vItIvqu'.

 gh> SeS bIr rur'a' tlhIchqoqvam?  ngoq vIyajbe'.

    *** I *KNEW* I'd have trouble describing
    "Intermittent Positive Pressure" therapy.

    It forces mist and air into the lungs
    inflating them and loosening the secretions.***

    ***I actually preferred being in trendellenburg
    Position while the inhalation therapist beat me
    Into submission.***

 gh> Hergh HIj'a'?

    HIja'

 gh> taghlIj yIQmoH luneH'a' Qel?  QaDmoH luneH'a'?

    ghobe'

 gh> toH!  SochleS "Houston"Daq vIleng.  jImejpa' wa' rep vIratlh.
 gh> chaq qaStaHvIS repvetlh "Airport"Daq maghomlaH.  DuH'a'?

    ghorgh bIpaw

     [email protected]

___ Blue Wave/386 v2.30 [NR]

Back to archive top level