tlhIngan-Hol Archive: Mon Mar 03 00:38:52 1997

RE: bom puqloDwI'!

Stardate 97169.23 jatlh Holtej:

> Every night at bedtime, my son and I sing Captain Krankor's Imperial
> Anthem /taHjaj wo'/, as a kind of lullaby.
>
> I have recorded a RealAudio file of him singing the first line, and put
> in off my webpage.

DaH bomta' puqloDlI' 'e' vIQoy.  majQa'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  jIHvaD puqloDlI'
yIHoy'qu'!

bom vIpol 'e' Dachaw''a'?

> Those of you who haven't learned the song
> yet, now you have no excuse; if a two-year-old can do it, you should, too!

heh . . . qaStaHvIS qep'a' wejDIch, Qanqor bom vIje'.  juHDaq jIcheghDI',
jI'Ij.  jIqeqtaH.

DaH tlhegh wa'DIch tlhegh wejDIch vIbomlaHchu'.  rut loQ tlhegh cha'DIch vIlIj
'ach motlh jIqawlaH.

--
SuStel
Beginners' Grammarian