tlhIngan-Hol Archive: Thu Jul 10 21:43:41 1997

Re: lutHomwIj

>Qo'noSDaq ram tam. ngemDaq yIt Human mob. nagh tu'. naghDaq ba'. nujDaq
>tlhIchjan lan 'ej 'oH meQ. lotlhwI' ghaH. maSDaq wov legh. ngemvo' yIt
>tlhIngan SuvwI'. ghaH legh Human. <nuqneH> jatlh. jang SuvwI' <jIwamtaH
>'ej pagh vIneH>. <SoH 'Iv> jatlh SuvwI'. <lotlhwI' jIH 'ej 'avwI'pu'vo'
>vIqettaH> jatlh Human. <jISov> jatlh SuvwI'. Hagh ghaH. tlhIchjanlIj
>chagh Human. naghvo' Sup ghaH 'ej qet ghaH. HumanDaq Sup SuvwI'. Human
>DuQ SuvwI'. jach Human 'ej Hegh ghaH. Qam SuvwI' 'ej <Qapla'> jatlh.
><maj HoHvetlh> jatlh 'ej ngemDaq ngab tlhIngan SuvwI'.

 I got:
It is quiet on QonoS.  A lone Human walks in the forest.  (He/She) finds a
rock.  (He/She) sits on the rock.  (He/She) places a cigerette in (his/her)
mouth and it burns.  (He/She) is a rebel.  (He/She) sees the moons
brightness.  The Klingon warrior walks from the forest.  The Human sees
(him/her).  (He/She) says,"What do you want?"  "I'm hunting and I want
nothing" the warrior replies.  (He/She) laughs.  The Human drops (his/her)
cigerette.  (He/She) jumps from the rock and (he/she) runs.  The warrior
jumps at the Human.  The warrior stabs the Human.  The Human cries out and
(he/she) dies.  The warrior stands and says,"Success!!"  (He/She)
says,"That kill was good" and the Klingon warrior disappears into the
forest.

You should have had at the beggining: "ngemDaq yIt Human loD/be' mob" A
lone Human male/female walks in the forest".  This would have left no
confusion over male/female.  Also,"maSDaq wov legh" I think is a little
confusing.  I would add,"maSDaq wov legh ghoH" to make it,"(He/She) sees
the moon's brightness".  All in all, very good.
<*Cody* jatlh "Qapla 'ej qengtaH".>  Cody says,"Success and carry on"

Back to archive top level