tlhIngan-Hol Archive: Mon Jul 07 17:10:27 1997

tlhIngan technobabble (was Re: Analysis of new Skybox cards ...)

Qobvo'
& Qovvo'
& > Hap 'ay'Hommey vIqellaH vIneH 'ach 'utbe' Hoch'e' 'ay'Hommeyvetlh.
& > <'otlh> wIghaj. DaH loQ vIDellaH. Hap 'ay'Hom botlhDaq cha' Segh
& > lutu'lu'. Huj wa' Segh. Hujbe' latlh. botlh bav yu'egh rurbogh
& > 'ay''e'. (pagh 'ay' rurbogh yu'egh'e') .... and at this point I
& > start waving my hands an mumbling 'proabability distribution' and
& > 'sp3 hybridiztion' . oh bah.
&
& qayajchu'. 'ach, 'otlhvaD yu'egh rurbogh Hap'e' hap rurbogh
& yu'egh'e' je DaponglaH. (I *think* I got that bit with {pong{}
& right...). loQ *chemistry* *physics* je DIDellaH. wej tlhIngan Hol
& *technobabble* wIghItlhlaH.

wIghItlhlaHbej:

pIvghor HoSchem Duy'Hommeymo' QapHa'law' peQ chem Dotlh yoymoHwI'

The magnetic field phase inverter seems to be malfunctioning due
to imperfections in the energy field of the warp drive.

pu'DaH wa'DIch nISchoHpa' 'otlh mImbogh 'och Duj nIH rIHwI'mey
yIchongqa'moH

Realign the starboard energizers before the photon delay tunnel
begins to interfere with the primary phaser banks.

HoD! vIHchoHDI' Dol HoS wIHevbogh tIn law' HoS wIjuvlaH tIn puS!

Captain!  When the entity moves, the energy readings go off the
scale!

Duj poS HoS wIbmey SIchchoHpa' woj, De'wI' tIngep! 'otlhHom
paw'choHghach wIruQbe'chugh vaj Dej rugh ngaSbogh HoSchem'e'

Override the computers before the radiation reaches the port power
vents! We must control the subphoton collision onset manually or the
antimatter containment field will collapse.

tejQIchqoq vIlInglaHchu' qar'a' jIH.

 - Qov

Robyn Stewart                     [email protected]
NLK Technical Library  ph. (604) 689-0344 fax (604) 443-1000
NLK Consultants Inc. 855 Homer Street, Vancouver BC  V6B 5S2

Back to archive top level