tlhIngan-Hol Archive: Sat Jun 22 10:12:06 1996

Re: Appropriateness (was Re: RotterdamDaq qep'a)

Eric Koske writes:
>You are incorrect.  The original intent of this page was to discuss the
>language *or* anything-you-want-as-long-as-it's-composed-in-tlhIngan...

chay' lughbe' voqHa'wI'?  tlhIngan Hol'e' lubuSba' meqmeyvam.
Hol yIqel pagh Hol yIlo' -- pagh yIghItlhQo'.  bIyaj'a'?

>I suppose if the notice were posted, then, in tlhIngan, it would be entirely
>appropriate.

jIQochbe'.  'ach tlhIngan Hol lo'be'chu' jabbI'IDvetlh DIv, vaj 'oH lajlu'.
bIjangtaHvIS, tlhIngan Hol Dalo'be'bej 'ej Daqelbejbe'.  qatlh Qagh DataHmoH?