tlhIngan-Hol Archive: Mon Jun 10 21:27:58 1996

Re: jInajpu' je

In a message dated 96-06-10 21:09:43 EDT, ~mark wrote:

>"*wI*lo'"
>*wI*ghoS

reH latlh qabDaq qul tuj law' Hoch tuj puS!

>>matay'taHvIS.  (Qatlh je mu'tlheghvam!)  DaH yInna' maja'chuqtaH.
>
>mu'tlhegh Qav vIyajbe'.

er . . . chaq jIjatlhlaH <DaH SoHvaD lut vIja'be'.  yInna' vIDel.>

Hmmm . . . I'm trying to explain that I was now talking about real life, not
a dream.

>>vaj qep'a'Daq mapawDI' Seqram Laurel jIH je maSovchuq.  (Laurel
>vIqIHta'qu'.)
>
>"maSovchuq Seqram Laurel jIH je"

bIlughbe'.  mu'tlheghwIj vI'ol: <qep'a'Daq mapawDI' Seqram Laurel jIH je,
maSovchuq.>

I dislike using too much punctuation in Klingon sentences, and sometimes I
leave out commas which I should have included.  I must admit, though, that
without excessive commas, I'd be totally lost in "Hamlet."

SuStel
Hovjaj 96443.9

Back to archive top level