tlhIngan-Hol Archive: Tue Feb 20 22:00:55 1996

Re: Paramount: tlhIngan Hol qab wIghItlh 'ach maQaQ

According to Alan Anderson:

> David Wood writes:
> >HutbIp Hutnetlh HutSaD Hutvatlh HutmaH cha' nem <Hamlet> rInpu' <Paramount>
> >ghItlhwI'

999,992 years from now, Paramount's writer will have finished
Hamlet. nuqjatlh?

> >(I hope this gets the thought across; I could find Klingon for neither
> >"infinite" nor "monkey." I also couldn't find a word "feel" referring to
> >condition rather than sense of touch, so the title may be a perfect example of
> >that which I slander. Gee, this literary criticism thing is trickier than I
> >thought...)
>
> tlhIngan Hol lughItlhtaHvIS mughato'mey'e' toghlaHbe'bogh law'qu'mo' vay'
> QaQ law' tlhIngan Hol ghItlhtaHvIS Paramount QaQ puS.

"Because the mugatos whom they count while they write Klingon
are very many, somebody is better than Paramount while it
writes Klingon language." nuqjatlh? mu'tlheghqoqvam
vIayajlaHbe'ba'.

> -- ghunchu'wI'               batlh Suvchugh vaj batlh SovchoH vaj

charghwI'
--

 \___
 o_/ \