tlhIngan-Hol Archive: Thu Dec 19 07:07:14 1996

Technical flaws (was Re: parmach, canon)

ja' mayq:
>At 06:23 PM 12/18/96 -0800, Chet Braun wrote:
>>What's worse, the latest multi-million dollar movie's potentially best
>>scene shows the Borg
>>walking around outside the ship with their flesh exposed to hard vacuum.
>Really? I thought that they couldn't breathe, so it would be okay. But
>really, is that a problem? (I am genuinely curious, not being sarcastic or
>anything :) ).

HetaQ, "Outland" Daleghpu''a'?  SIbI' 'oH yIqImHa' jay'.

Dachchugh muD, DIrvaD qay'be'.
QIt rIQchoH 'aD 'Iwvo' narghtaHvIS SIp, 'ach HeghmoHbe'.
chImchugh tagh, jorbe'lu'bej.
yInSIp lupoQmo' Human tlhIngan je, tlhuHlaHbe' vaj yInlaHbe'.
'ach jaS HoS Suqlaw' "Borg".
tlhuHnISlu'chugh neH 'ut muD.

It's not a problem.

>>vacuum desiccation

QIt qaS mIwvam.
QaDchoHtaHvIS DIr, 'oHvaD bIQ chellaHbej porgh.
qaStaHvIS rep law' logh SIQlaHbej DIr.
loQ <logh ta' Sut> ("Space Activities Suit") Dajpu' "NASA".
muD ngaSbe' Sutvam.
taghDu' jormoHbe'meH muD DIrDaq 'uy' neH.
Hat lISlaHmeH porgh, DIrvo' narghlaH bIQ chIch 'e' chaw' Sutvam.

It's not a problem.

-- ghunchu'wI'

Back to archive top level