tlhIngan-Hol Archive: Thu Dec 05 16:05:09 1996

Re: KLBC: tranquillity

ghItlh Tariq Khan:

> > > How do I say tranquillity, harmony, or inward beauty in Klingon?
> > "inner beauty" vIghajchugh, Sam tera'ngan neH!
> Very cute. but I'm not looking for insults.

qatIch 'e' vIHechbe'.

> I'm looking for something meditative. What about being one with the Warrior
> spirit?

chaq {tIqwIjDaq yIntaHbogh roj} Daqel?
'ach {tIqwIjDaq yIntaHbogh roj vInej} jatlh'a' tlhIngan SuvwI'?

jach SuvwI' 'e' yIQoy! mapujbe'! 'Iw SuvwI' lungaS tIqDu'maj!

> > nI'jaj yInlIj, 'ej batlh bIHeghjaj.
> Like that. what does yInlIj mean?

"your life" 'oS {yInlIj}.

mu'tlheghvetlh mughlu'chugh, "May your life be long and may you die with
honour" laDlu'.

SKI: Qorbeq is surprised at the response and offers a more suitable reply.

nI'jaj yInlIj, 'ej batlh bIHeghjaj.

Qorbeq

--

|  http://www.parallel.demon.co.uk   | reH jIghojtaH --- "Always learning" |