tlhIngan-Hol Archive: Sun Aug 04 19:29:03 1996

Subject: Re: Planetarium Exhibit

qaSDI' 96-08-04 00:40:43 EDT, jatlh dave yeung:

>("Picard quS'a'Daq  jIba'" DajatlhnIS.)

HIvqa' veqlargh!  Qu'vatlh.

>qabqu'mo' bey', Do'Ha'.  'ach *Picard* quSna' bIba''a'?  "Star Trek"
>wIbejtaHvIS, wIlegh quSvam'e'?  Doj wanI'!  bIDo'!

jISovbe'.  chaq "replica" 'oH.  Actually I think they use several chairs
in the show, and it may have been one of them (I doubt they'd let people
sit on the regular one).  But I'll tell you it was a DAMN comfortable
chair! {{:-)  O, in Hol: tunqu' quSvam 'ej jIba' 'e' vItIv jay'!!!  They
also had the actual transporter there, which I wasn't allowed to touch.
jolpa'na' tu'lu', 'ach vIHot net luchaw'be'lu'.  'ach jol SeHlawDaq
tlhaQqu' mu'mey lughItlhlu'bogh.  I saw the words on the transporter
control panel from up close, they were hilarious: they said things like
Porky Pig, Rick Berman, etc.  (Sorry about the mixed up Klingon and
English and whatever mistakes... I am being distracted by the Olympic
closing ceremonies :) ).

>  'ach betleH Daqtagh  je leghpu' ghot law'.  qep'a'Daq bIH vIlegh.
>le''a' nuHmey?  "Star Trek"vaD lulo'lu''a'?

HIja'.  wo'rIv nuHmey bIH.  "Exhibit"Daq wo'rIv nuH bey' tu'lu', 'ach
ngaSchu' botjanqoq (class case).  (There were also weapons from the
movies, including the upcoming, but they too were botjan'd.)  vaj, le'qu'
nuHmeyvam.  Do'Ha' nuHmeyvam vIghoSlaHbe', vIleghchu' vIneH!

> SuStel

 dave yeung
{toD Duj 'oH toDuj'e'}
Courage is a ship to the rescue