tlhIngan-Hol Archive: Thu Apr 11 11:30:36 1996

Re: Okrand's New Klingon Book

*Barnes & Noble*Daq vIghoSta' 'ach paqvam vItu'laHbe'. pa'
lI'be'chu' ngevwI'pu'qoq.

nuqDaq 'oH paq'e' vItlhob.

jISovbe' jang.

De'wI'Daj tlhob qoHvam. tu'lu'be' jatlh. vIleghlaw' 'ach paq
Daq vIQawbe' jatlh.

wejpuH.

DaH paqvetlh vIneHqu'. DaH!

More to the point, when I told the guy at the counter that I
spoke Klingon, he said, "You mean tlhIngan?" like I was
supposed to be impressed.

So I said, "paqvetlh vIneHqu'," and he stared at me like I was
from another planet.

qoHna'.

charghwI'
According to Joel Peter Anderson: