tlhIngan-Hol Archive: Sun Jan 29 16:38:19 1995

Re: tlhingan bom, 3rd try.

Subject: Re: tlhingan bom, 3rd try.
Date: 95-01-29 17:39:29 EST
From: [email protected] (William H. Martin)

>According to David Barron:

>> Please wait.
>> I am in the proccess of writing an epic poem. Ryme is abab. Here is the
>> teaser first staza:
>>
>> qo' bIrDaq, meQbogh qo'Daq
>>    nIteb jach torbogh SuvwI'
>> qampu'DajDaq Qot vaj jaq
>>   DaH rIn may' Heghlaw' loDnI'
>>
>> 	Now, when I am finished should I post it here or send it to
>> HolQeD? chargwI', ~mark please advise.

majQa' jay'! DaH Dochvam vIlaDDI' vItIv. 'IH bom mu'mey Dabuvchu'ta'bogh.
yabwIjDaq qech Dun DanarghmoHbej 'ej bIH 'oSchu' mu'vam 'IHqu'. tugh taHmeH
bomvam DaghItlhbogh qatungHa'.

>Why not publish it in HolQeD first, then wait a month or so and
>post it here? If you try to do it the other way around, you may
>be screwed by peer review -- since everybody knows you wrote
>it, they can't review it as an anonymous piece, so it can't be
>published in HolQeD.

mIw'e' chupbogh charghwI' vInaD, 'ach Dutungbe'jaj mu'Daj. naDev bom naQ
gholI', rut loQ jumlaHlaw'mo' pab. 'oH luyajchu'qu'meH "HolQeD" laDwI',
pIqeSjaj. vaj jIchup:

> qo' bIrDaq, meQbogh qo'Daq
>    nIteb jach torbogh SuvwI'
> qampu'DajDaq Qot vaj jaq
>   DaH rIn may' Heghlaw' loDnI'

cha'logh maj. 'a jumwI'mey vIghoch. chaq jum "qampu'". tamjaj "qamDu'". cha'
mu'tlhegh bIHlaw' mu'tlheghHey Qav'e'. tIchev. QaghHom latlhna' vItu'be'.
bIpo'. yItaH.

muqopbe' Hol woQ ghot 'e' vItul. jIchup neH. woQ ghot vuD vItlhochchugh vaj
batlh naDHa'ghach vIHevqang. 'a chut vay' vIbIv, yojwIjmo' 'e' vItu'be'qu'.

'a chaq Do' qeSwIj Daqel, *David*. loQ DubmeH bomlIj, machup, tugh
tlh.H.l.vaD DangeHpa' je.

mu' 'IH tIqonlI'.

>> David Barron || [email protected]  ||   lup Hoch yIyInqu'

>charghwI'

ghuy'Do

Back to archive top level