tlhIngan-Hol Archive: Thu Jan 26 18:34:03 1995

Tlhingan bom

Here is a song I wrote.
I owe a lot to charghwI' for inspiring the final verse.

This is public domain. If it passes the grammarian test send it ASAP to the
ftp site.

Put the music to it as you like and when we at the next qep'a' lets sing it
together.

____--------------------------------------------------------------------------

'etlh 'oH yIn'e'
by David Barron

tlhIngan maH 'ej maHemqu'
cheSuvchugh vaj rejaychu'

jagh DaneHchugh naSbej maH
jup DaneHchugh mamatlhtaH

yIyajHa'Qo' yIn wImaS
'ach maHeghchugh 'ej manaS,
ghe''orDaq qa'maj ghoSQo'
nom QI'tu' DunDaq nuvo'

balth mayInDI' yIn chenlu'
'ej
balth maHeghDI' yIn taHchu'

baS 'oH yIn'e' mayInDI'
'etlh moj yIn batlh maHeghDI'

baS 'oH yIn'e' mayInDI'
'etlh moj yIn batlh maHeghDI'

         David Barron  [email protected]  OR   [email protected]
                         Klingon Language Postal Course
                            PO Box 37, Eagle ID 83616
                 IT'S FREE! Send Self-Addressed Stamped Envelope.
                       Not available by E-mail, so dont ask.

Back to archive top level